Zabíváme se nabíjecí infrastrukturou.
Řešíme problematiku nabíjení a nabíjecích stanic, maximální energetické využití energie v kontextu omezení rezervovanými výkony z distribuční sítě a Příspěvkem FVE v areálu nebo Bateriového uložiště .
Naše atuální projekty zahrnují je rozložení výkonů několika nabíjecích stanic napájených z jednoho síťového odběrného místa s podporou FVE a Bateriového uložiště.
Typickým příkladem takového odběrného místa je autoservis. Napájení 3x400V/100A.
Protože „za pojistky se platí“ čím větší proud, tím větší paušální platba, zákazník se snaží minimalizovat svoje náklady co nejmenší hodnotou jističe. Tuto hodnotu ale využívá jen zřídka typicky v souběhu spuštění několika spotřebičů: pohony, hevery, klimatizace. Pokud by se ke stávajícím odběrům přidal odběr několika nabíjecích stanic pro elektromobily, stávající rezervovaný výkon (jistič 3x100A) by nestačil.
Tohoto odběru se dosahuje jen zřídka, proto je automatika nabíjecích stanic a řízení objektu nastavena tak, aby využívala pro nabíjení „volný, nevyužitý výkon“ a pokud odběr hlavní spotřeby stoupne, nabíjecí proud elektromobilu přiměřeně na okamžik sníží.
Priorita nabíjení elektromobilů.
Dále dokáže podle vloženého nastavení dát prioritu některému z nabíjených elektromobilů. Např., nabíjí se 3 elektromobily. Dva mají nabito na 60%, třetí na 5%.zení nabíječek dá energii přednostně autu, které je bez energie, protože jeho energetická potřeba má vyšší prioritu.
Řízení objektu v 15minutovém rezervovaném příkonu
V případě že objekt je připojen do sítě VN pak se regulace nastavuje podle výpočtu průměru za 15minut a naše systémy umějí toto maximum přesně hlídat a snižováním spotřeb, regulací nabíječek, případně dodávkou z FVE nebo bateriové storage tento 15minotvý příkon regulovat.